منتديات جيتك وله
عزيزي آلزآئر
لَاننآ نعشق آلتميز و آلمميزين يشرفنآ آنضمآمك معنآ في منتديات جيتك وله

آن منتدى جيتك وله يريدك مختلفآ .. تفكيرآ .. وثقآفةً .. وتذوقآ .. فآلجميع هنآ مختلفون

نحن ( نهذب ) آلمكآن ، حتى ( نرسم ) آلزمآن

لكي تستطيع آن تتحفنآ [ بمشآركآتك وموآضيعك معنآ ].. آثبت توآجدك و كن من آلمميزين..
منتديات جيتك وله
عزيزي آلزآئر
لَاننآ نعشق آلتميز و آلمميزين يشرفنآ آنضمآمك معنآ في منتديات جيتك وله

آن منتدى جيتك وله يريدك مختلفآ .. تفكيرآ .. وثقآفةً .. وتذوقآ .. فآلجميع هنآ مختلفون

نحن ( نهذب ) آلمكآن ، حتى ( نرسم ) آلزمآن

لكي تستطيع آن تتحفنآ [ بمشآركآتك وموآضيعك معنآ ].. آثبت توآجدك و كن من آلمميزين..
منتديات جيتك وله
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات جيتك وله

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نــكــتـــة عــن جــد

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
علووي الفرحان

علووي الفرحان

نــكــتـــة عــن جــد Empty
مُساهمةموضوع: نــكــتـــة عــن جــد   نــكــتـــة عــن جــد I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 26, 2011 8:12 am

مرة واحد ابوه قاله لو نجحت يابني انا هجبلك هدية

فدخل الود سنة اولى ابتدائي وقام ابوه قاله عايز ايه قاله كرة بنج بونج حمرا

دخل الواد سنة تانية ونجح فابوه ساله عايز ايه قاله كورة بنج بونج حمرا

دخل الواد سنة تالتة ونجح فابوه ساله عايز ايه قاله كورة بنج بونج حمرا قام جايبهاله

دخل الواد سنة رابعه ونجح فابوه ساله عايز ايه قاله كورة بنج بونج حمرا قام جايبهاله قاله بس قولي ايه السبب قاله هقولك بعدين

دخل الواد سنة خامسه ونجح فابوه ساله عايز ايه قاله كورة بنج بونج حمرا قام جايبهاله قاله انا عايز افهم سبب كورة البينج بونج قاله يابابا هقولك بعدين

دخل الواد سنة اولى اعداي ونجح فابوه ساله انتا الوقتي كبرت عايز ايه قاله كورة بنج بونج حمرا قام جايبهاله قاله بردو قاله ايوة
دخل الواد سنة تانية اعدادي ونجح فابوه ساله عايز ايه قاله كورة بنج بونج حمرا قام جايبهاله

دخل الواد سنة تالتة اعدادي ونجح فابوه سالهاجبلك ايه هدية قاله كورة بنج بونج حمرا قام جايبهاله

دخل الواد سنة اولى ثانوي ابوه قاله انتا عارف لو نجحت هجلك هدية جامده اوي ونجح فابوه ساله عايز ايه قاله كورة بنج بونج حمرا قام جايبهاله قاله يادي كورة البنج بونج يابني قولي ايه السر في كده قاله هقولك بعدين

دخل الواد سنة تانية ثانوي ونجح فابوه ساله عايز ايه قاله كورة بنج بونج حمرا قام جايبهاله

دخل الواد سنة تالتة ثانوي ونجح فابوه ساله عايز ايه قاله كورة بنج بونج حمرا قام جايبهاله

دخل طب

اول سنة ابوه قاله مبروك يابني بس لو تفوقت في طب هجلك هدايا شديدة فنجح في اول سنه ابوه قاله اجبلك ايه قاله كورة بينج بونج حمرا قاله يابني عيب كده بقى ماتكبر شوية قاله يابابا انا عايزها قاله بس ليه كده قاله هتعرف بعدين

سنة تانية نجح ابوه قاله اجبلك ايه قاله كورة بينج بونج حمرا قام جيبهاله

مرت الايااااااااااااااااا
اااااااااااام

مرت

لحد مل بقى

في سنة تالتة فنجح ابوه قاله اجبلك ايه قاله كورة بينج بونج حمرا قام جيبهاله

سنة رابعه نجح ابوه قاله اجبلك ايه وقال لامه ترهنيني انه هيقول ولسه مكملش قام الواد قايله كورة بينج بونج حمرا قام قايلها مش قلتلك مع اني نفسي اعرف السر و قام جيبهاله

سنة خامسةابوه قاله هتتخرج بقى ياسيدي ولو اتخرجت بتقدير هجبلك هدية جامده و نجح ابوه قاله اجبلك ايه قاله كورة بينج بونج حمرا قاله يوهههههههه يابني قولي السر قاله خلاص لما نروح البيت وبعدين مشو فالواد ماشي قبل ابوه وعدي الشارع قامت خابطاه عربية قام قايله ابني

ابنييييييي

طب قولي السر

قوووول:

بااا بااا با

السر هو:

ها اااه

مات الولا

ههههههههههههههههههههههههه
روحي تحبكM

روحي تحبكM

مُساهمةموضوع: رد: نــكــتـــة عــن جــد   نــكــتـــة عــن جــد I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 26, 2011 8:21 am

هههه
هههههه
هههههههه

تسلم علووي ع النكت
ننتظر جديدك
مدير المنتدى
المدير العام
المدير العام
مدير المنتدى

مُساهمةموضوع: رد   نــكــتـــة عــن جــد I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 26, 2011 9:17 am

مشكور علاوي

استمرررر رررر
https://ghroorlvbl.3oloum.com

نــكــتـــة عــن جــد
صفحة 1 من اصل 1